I'm sick

Sick & sick är jag väll inte ..
Mer förskyld och lite hes sådär .
Kände av det redan imorgon att jag inte kommer kunna
komma till skola idag. Typiskt eftersom
jag har ångest efter att åka skridskor .. -.-
~
Har mest suttit vid tv & mobilen, är himla
sugen på pannkakor ? xd
Åh, jag vet verkligen INGET som jag kan göra
idag ... Har ni några ideér ?
Vill ju så gärna sysselsätta mig med något ! :s
Funderar typ på att hitta något galet och skit kul at
skriva om så attman nästan skrattar, men vad ?
Javet ! Skriv vad det roligaste ni vart med om, elr
Asså något som man kan skratta åt mycket !
Den som har de roligaste lägger jag ut här på bloggen !
~
nu ska jag göra något , hejdååå ;)

Dessa tröjor köpte mamma åt mig, och sen så fick jag ett par svart fleecefodrade ridbyxor från ullared :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0