Hallo ?

Har vart död från alla blogging denna vecka,
men hittar man inte sin hjärna så hittar man den inte xd
~
Ikväll ska jag få rida bibi ! :)
Hoppas hon känns finare än vad hon brukar
va.
Har inte riktigt planerat sportlovet till hundra
men granne ska sova hos oss från tisdag till
... Aa jag vet inte hur många dar hon ska sova
hos oss ^^
Sen har jag även bestämt mig att jag ska åka
skridskor .. Hoppas då att lina&ida kan åka med :)
Sen tror jag att pappa sa till mig att vi ska till
varberg nästa helg ? Jag är inte helt säker
men vi får se :)
Sen får jag fixa någon dag då jag kan va
med alicia :)
~
nu ska jag väl vara social med granne och hennes bröder xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0