Presentation, yeehh !

då kommer presentationen, wihhoo ! :)
Mitt namn är Lina Ekstrand och jag fyller 14 år 2012. Jag bor på en gård utanför mölltorp (mtp), mysigt !
JAg har 2 syskon men det är bara jag, mamma, pappa och brorsan som bor hemma. min syster bor med sin pojkvän i kbg ( karlsborg) :)
vi har 4 katter, 1 hund och 4 hästar. 3 islanshästar och min newforset salt ! :)
Källstorps Salt är en new forest född 1999 den 30 maj, han är 144 cm hög.jag och han tävlar dressyr, LA ! :)
fast vi gör skolor som är högre upp i klasserna :) Salt har en väldig personlighet ! han är inte den hästen som gillar att gosa. det är de dåliga med honom ! men självklart älskar jag honom ändå! han är nt en lat häst men heller nt den som springer om man nt rider ute i skogen ! :) salt älskar att bad aoch lägger sig gärna ner när man gör de ! :)
tyvärr börjar jag bli lite lång för honom. har snart haft honom i 2 år <3 så vi får se hur det blir ! men vi ska köra hela 2012 ut i allafall! så lätt blir ha inte av med mig !

nu får ni några bilder på oss ! <3





detta var sommaren/ hösten 2010 , vår första täving tror jag :)










/ Linnnnnaaa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0